Zdjęcia produktowe

Zdjęcia produktowe to kluczowy element komunikacji wykorzystywany m.in. na stronach internetowych, w sklepach online czy w social mediach. Zoom na detal, ciekawa aranżacja czy umiejętna reinterpretacja zasad kompozycji – kreatywne podejście do tematu pozwala nam znaleźć sposób na wyróżnienie Twojej oferty na tle konkurencji. Tego rodzaju zdjęcia produktowe, również w technologii 360°, realizowaliśmy już m.in. dla marek Dalia Lingerie, Paged Meble, Venezia, By Dziubeka, HEAN, Elgon, Feba, Bayla czy Inter Optyk. Korzystamy z zaprzyjaźnionego studia fotograficznego, co znacznie obniża koszty produkcji sesji, ale realizujemy sesje także w plenerze czy w dużych studiach.

W naszej ofercie znajdziesz:

Packshoty, czyli statyczne zdjęcia produktów na białym tle. To istotny element sprzedaży online – od ich atrakcyjnej, świetnie przygotowanej technicznie prezentacji zależą decyzje zakupowe klientów. Odpowiednie ujęcia, korzystne oświetlenie, profesjonalna obróbka – dbamy o to, by jakość zdjęć odzwierciedlała jakość i autentyczność oferty.

Zdjęcia still life, czyli stylizowane zdjęcia produktowe. Dzięki scenografii, rekwizytom i oryginalnemu pomysłowi nadajemy produktom szerszy kontekst, opowiadamy historię czy pokazujemy zakres oferty. Bawimy się konwencją, wykorzystujemy okoliczności, tworzymy aranżację w oparciu o produkt i luźne z nim skojarzenia. Czasami niewielka przestrzeń i kilka akcesoriów pozwala na przygotowanie bogatego materiału promującego markę, do wykorzystania w różnych kanałach komunikacji i zwrócenia uwagi potencjalnego klienta na prezentowaną ofertę.

Zdjęcia flat lay, czyli kompozycje produktowe sfotografowane z góry. Ten rodzaj fotografii jest niezwykle popularny w social mediach, zwłaszcza na Instagramie. Oryginalna koncepcja sesji i wyróżniająca się estetyka uatrakcyjnią komunikację marki i zwiększą jej sprzedaż, ale jednocześnie bardzo dokładnie pokazują produkt i związane z nim skojarzenia czy zastosowanie. Flat lay photo to zawsze okazja do kreatywnego wyżycia się, stworzenia oryginalnych materiałów promocyjnych i alternatywa dla drogich kampanii.

Fotografia kulinarna – kompozycja, scenografia, światło i detal. Tu każdy element rzutuje na odbiór zdjęcia. Musi być smakowicie, dlatego liczy się przemyślana koncepcja i triki, nie tylko te kulinarne. Fotografia jedzenia jest naprawdę sexy, a sprawiły to ostatnie lata, kiedy zaczęliśmy się prześcigać w prezentowaniu naszych zmysłowych posiłków m.in. na Instagramie. Oczywiście, podobnie jak w modzie, z czasem bardziej doceniamy naturalność i prawdziwy, zdrowy smak, niż foto przeretuszowanych porcji niejadalnych sałatek. Naszym zdaniem można jednak połączyć smakowite zdjęcie z wybornym daniem, nie rezygnując ani trochę z jednego czy drugiego i tym samym całościowo przedstawić produkt jako wartościowy składnik wyjątkowych potraw.

Jak to wygląda w praktyce?

W ramach ustalonego budżetu przygotujemy koncepcję sesji zdjęciowej dopasowaną do charakteru Twojej marki i oczekiwań klientów. Wspólnie ustalamy kierunek estetyczny, przygotowujemy dla Ciebie moodbooard – czyli księgę inspiracji, wizualizującą pomysły na zdjęcia. Po akceptacji przystępujemy do działania. Finalne zdjęcia przygotowujemy w różnej rozdzielczości, tak aby można je było wykorzystać na różnych nośnikach, do wielu celów reklamowych.

Zobacz nasze realizacje:

OTRZYMAJ DARMOWEGO E-BOOKA!

Zapisz się na newsletter, aby otrzymać bezpłatnego e-booka dotyczącego organizacji konkursów na Facebooku. Zostawiając swój e-mail, od czasu do czasu otrzymasz od nas marketingowe newsy, ciekawe artykuły i porady dot. komunikacji.

Dzięki, ale nie – zamknij okno