fbpx
  -  Social media   -  Week News / listopad / 03

Week News / listopad / 03

Tym razem bardziej słuchamy i oglądamy, niż czytamy. Co nie oznacza, że zabraknie polecanych artykułów, na przykład tych dotyczących naszych zwyczajów zakupowych – to lektura w sam raz przed zbliżającym się Black Friday, Black Week, a nawet Weeks. Do naszego teamu dołączył tym razem Rafał, z którym współpracujemy przy okazji różnych produkcji filmowych. Dzięki jego wsparciu powstał nasz pierwszy podcast, o którym wspomina dziś Inga. Enjoy!

 

Rafał, video maker, CEO&Fouder bfmedia.pl

Zajmując się na co dzień video, zwracam uwagę na to, jaka jest świadomość klientów na temat przygotowania czy zasadności korzystania z tego typu contentu. Właśnie dlatego polecam Wam listę prostych artykułów, na którą trafiłem jakiś czas temu. Znajdziecie tam spostrzeżenia na temat tego jakie video tworzyć i po co, jakie są plusy z emitowania tego typu treści i czy sprawdzą się one w różnych branżach. Dodatkowo nieco wiedzy o SEO w filmach i wiele innych, cennych wiadomości. Dla mnie osobiście taka podstawowa wiedza ułatwia współprace z agencjami, bo wiem jak rozmawiać  o tworzeniu treści, w jaki sposób planować sensowne nagrania i oczekiwać konkretnych efektów.

 

Inga, Chief, Just Chief

Ostatnio częściej słucham, niż oglądam, bo bardzo polubiłam podcasty. Uczą, relaksują i bawią w tak zwanym międzyczasie – kiedy jadę autem, stoję w korkach czy gotuję. To dla mnie alternatywa dla radia, w której wybieram tylko te treści, na które mam ochotę i nie muszę przełączać, w gdy tle słyszę reklamę z Zenkiem. W ten weekend na pewno przesłucham listę opublikowaną na vogue.pl. Jestem ciekawa podcastu prowadzonego przez Hamisha Bowles’a, w którym z różnymi gośćmi rozmawia na temat zmian, jakie zaszły w modzie lat 90. Przy okazji polecam również nasz agencyjny podcast, w którym dzielimy się doświadczeniem i różnymi anegdotami z naszej 15-tki.

 

Natalia, Social Mentor

Technologie górą! Jak to bywa w czasach nieprzewidywalnych zmian i kryzysu – jedni zyskają, a inni stracą. Dlatego właśnie wielu przedsiębiorców stawia na nowe technologie i jest to trend, który nabiera dużego rozpędu. Polecam w tym temacie ciekawy raport znaleziony na portalu Marketing przy kawie, w którym znajdziemy różne kierunki inwestowania w nowości branżowe, analizę zebranych w ostatnim czasie danych, spostrzeżenia na temat zdalnej pracy, info o technologiach w e-commerce oraz ryzyku w cyberprzestrzeni.

 

Ania, Content Designer

Ocean przemówił do mnie obrazami – to jedno zdanie prześladuje mnie po obejrzeniu dokumentu “Czego nauczyła mnie ośmiornica” i nawet cała ta niesamowita historia nie urzekła mnie tak bardzo, jak to jedno stwierdzenie jej bohatera. Podobnie jest w reklamie, która też przemawia obrazami. Jednak dobre zdjęcie, to nie wszystko – równie mocno sprzedaż napędza narracja, storytelling, wszystko co dzieje się wokół i poza obrazem, w tekście lub wspomnianym już przez Rafała video. Z takiego założenia wyszła Joanna Horodyńska w projekcie z Maciejem Nowakiem, w efekcie czego powstały ruchome zdjęcia publikowane na IG @horodynska_. Ultrakrótkie filmiki mają swój klimat i świetnie prezentują stylizacje, które Joanna zabrała w swoją sycylijską podróż z polską modą w tle. Koncepcja trafia do mnie wizualnie i doceniam, że jej autorka zostawiła miejsce na interpretację, pozostawiając nas z pewnym niedosytem po zapoznaniu się z treściami zamieszczonymi pod poszczególnymi postami. Taka forma contentu to niby nic nowego – zakładam, że kojarzycie krótkie filmiki np. obok zdjęć lookbookowych na stronach marek odzieżowych czy obuwniczych. U Joanny jednak diabłek tkwi w szczegółach, polecam obejrzeć!

 

Angelika, Korpo Writer

Black contra Green? Artykuł na zwierciadlo.pl “Zamień Black Friday na Green Friday: korzystaj z okazji, kupuj świadomie i odpowiedzialnie” przypomina o rozsądku w szaleństwie korzystania z rabatów. W naszej pracy staramy się dochować wierności naszym przekonaniom i w akcjach organizowanych dla klientów staramy się, by wzrost sprzedaży szedł w parze ze świadomym działaniem i zatrzymaniem klienta na dłużej, nie tylko na jednorazowy zakup po rabacie. Może warto w akcjach sprzedażowych edukować klientów i kłaść większy nacisk na świadome zakupy? Dlatego przy okazji polecam również tekst Moda z drugiego obiegu u modowych gigantów. Hit czy kit?

OTRZYMAJ DARMOWEGO E-BOOKA!

Zapisz się na newsletter, aby otrzymać bezpłatnego e-booka dotyczącego organizacji konkursów na Facebooku. Zostawiając swój e-mail, od czasu do czasu otrzymasz od nas marketingowe newsy, ciekawe artykuły i porady dot. komunikacji.