fbpx
  -  Branding   -  Week News / czerwiec 2021 / 02

Week News / czerwiec 2021 / 02

Weekend zapowiada się nieco burzowo, stąd może większa mobilizacja do lektury lub oglądnięcia filmu. Do #korpoteamu dołączyła autorka romansów Ludka Skrzydlewska, która podpowiada gorącą listę tytułów nie coachingujących, ale relaksujących. Angelika sprawdza teorie, czy seks jest nadal skutecznym narzędziem w reklamie, Natalia odkrywa sukces kredek Bambino opisany w najnowszym Forbsie, Inga szuka designerskich inspiracji w Elle Decoration, a Iza zaprasza do świata seriali z HboGo. Tym razem naszym gościem specjalnym jest *Ludka Skrzydlewska, która z pewnością zainteresuje Was swoim komentarzem… 😉
Zapraszamy do lektury!
*Ludka Skrzydlewska jest autorką romansów o nieco erotycznym i kryminalnym zabarwieniu. Na codzień sprawdza się managerując w korporacji, a w wolnym czasie puszcza wodze fantazji i pisze kolejne powieści cieszące się coraz większą popularnością. Dzięki publikacjom na portalu Wattpad zyskała pierwszych fanów, później pojawił się wydawca i obecnie jej książki można kupić w większości księgarni. Wystąpiła w produkowanym przez naszą agencję internetowym talk show marki Dalia i po premierze odcinka przygotowała dla nas krótką listę polecajek na nadchoadzący weekend.

 

Ludka Skrzydlewska, pisarka

Zostawiam Was z listą lektur odprężających i chillujących, także enjoy nie tylko w weekend:)
Na początek stawiam na  „Upojne lato”, czyli antologię idealną dla czytelniczek romansów i erotyków. To zbiór dziesięciu letnich opowiadań pełnych miłosnych uniesień, słońca i piasku, dzięki którym podczas lektury mogłam przenieść się w egzotyczne miejsca i oderwać od szarej codzienności. Polecam zwłaszcza tym, którzy lubią krótkie formy. Kolejną relaksująca książką jest “Beach Read”, Emily Henry – lekki, idealny romans na lato. To opowieść o dwójce mieszkających obok siebie pisarzy, którzy wspólnie próbują przezwyciężyć pisarską blokadę. Miejscami wzruszająca, a kiedy indziej zabawna opowieść, przez którą się płynie, bo tak świetnie jest napisana.
„Będziesz tego żałować” Alicji Sinickiej – nie będzie żałować, jeśli lubicie thrillery psychologiczne. W książce wraz z bohaterką odkrywałam tajemnice pewnego zamkniętego osiedla, które tylko pozornie jest bardzo bezpiecznym miejscem. Świetna, trzymająca w napięciu lektura, od której trudno się było oderwać.
„Na jedną noc” Kristen Callihan jest faktycznie na jeden wieczór i to idealny romans dla fanek klimatów studenckich. Lekka, zabawna opowieść o pewnej zakompleksionej dziewczynie i futboliście, który za wszelką cenę chce zdobyć jej serce. Książki tej autorki zawsze niemalże połykam, bo świetnie pisze o uczuciach i zamyka w szybką fabułę.
„Opiekunka” – na koniec polecam moją własną czerwcową premierę. To romantyczna opowieść o samotnym ojcu i niani, która pomaga mu zbliżyć się do córki. Oboje są pokiereszowani przez życie, ale mogą się wzajemnie naprawić. To książka pełna emocji, ale też wakacyjna, miejscami zabawna i wzruszająca.

 

 

Inga, Chief, Just Chief

Tematy wnętrzarskie, dobry design, sztuka, kultura – to wszystko znajdziecie w najnowszym wydaniu magazynu Elle Decoration. To nie jest poradnik w stylu: ten dywan do tego przedpokoju, ale to świetne kompendium aktualnych trendów, przewodnik po ciekawych polskich markach tworzących autorskie kolekcje, źródło informacji na temat wystaw, książek oraz mądre rozmowy z inspirującymi ludźmi z branży. Szczególnie podpowiadam wywiad z żeńskim duetem, dzięki któremu powstała moja ulubiona impreza, Festiwal Gdynia Design Days oraz materiał pod hasłem: Pochwała rzemiosła. Poznacie w nim sylwetki kilkunastu osób, które wykorzystują swój talent i manualne zdolności do tworzenia wyjątkowych rękodzieł takich jak ceramika Hadaki (zresztą przeze mnie uwielbiana) czy Olgi Milczyńskiej oraz ozdobne szkoło Agnieszki Bar, którą poznałam na targach we Frankfurcie. Łączy ich pasja, zacięcie i chęć robienia pięknych rzeczy. Warto znać, doceniać i wspierać – to właściwa kontra dla masowej tandety.

 

Natalia, Social Mentor

Kredki Bambino kupuję czasem swoim dzieciakom, ale nie przypuszczałam, że przeczytam o nich dobry, motywujący tekst w magazynie Forbes, który opowiada o zmianach, restrukturyzacji, trudnościach na rynku, szykowaniu nowych rozwiązań i nie poddawaniu się. Niby oczywiste oczywistości, ale kiedy czytamy je na przykładzie marek kojarzonych z codziennego życia, uświadamiamy siebie, że taka codzienna bolączka dotyczy wszystkich i tylko świadome podejście do rozwiązywania przeciwności daje jakikolwiek efekt. Generalnie sukces rzadko spada z nieba, bardziej jest efektem świadomej pracy i jasnej realizacji celu. W tym wydaniu warto zajrzeć też do tekstu o Samurai Labs, z którego dowiemy się, jak polska firma próbuje rozwiązać problem hejtu w sieci i przygotować technologię do walki z tym zjawiskiem. Na koniec dobra lekcja historii, czyli czego nie wiemy o prezydencie Mościckim i jego wynalazkach.

 

Iza Kapias, nasza Showmanka

Kto jeszcze nie oglądał, niech nadrobi w weekend, mam na myśli serial na HBO GO z Kate Winslet zatytułowany “Mare z Easttown”. Sama Kate powiedziała z jednym z wywiadów, że była to dla niej jedna z trudniejszych ról w jej karierze. Początkowo wydawało się po zapowiedzi emisji, że będzie to jeden z tych typowych seriali detektywistyczny, które dzieją się na prowincji. W finale mamy wzruszającą, mądrą historię, obalającą wiele prowincjonalnych mitów z wspaniałą grą aktorską. Klasyczny motyw kryminału owszem też jest utrzymany, czyli z niepokojem  obserwujemy kolejnych podejrzanych związanych z główną historią morderstwa. Ale wszystkie pokazane w serialu okoliczności wokół budują idealną atmosferę, zmuszają do przemyśleń, wciągają, angażują. Ponoć w jednej ze scen Kate nie zgodziła się, aby korzystniej pokazano jej brzuch – chciała zadbać o autentyczność i prawdę. Ta szczerość widoczna w każdej scenie to jeden z największych bonusów po które warto sięgnąć odpalając kolejne odcinki, polecam bardzo.

 

Angelika, Korpo Writer

Sprzedaż cebuli poszybowała w górę, bo algorytm Facebooka zdefiniował zdjęcie warzywa jako “jawnie seksulane”  – może ten news brzmi absurdalnie, ale odsyłam Was do tekstu na F5, w którym przeczytacie, co dokładnie spotkało The Seed Company i jak to sie stało, że firma sprzedała w 3 dni więcej cebuli niż w ciągu ostatnich 5 lat. No cóż, odwieczna prawda nie rdzewieje, że seks sprzedaje i to na potęgę:) Chociaż w kolejnym artykule na F5 czytam coś zupełnie przeciwnego, a mianowicie, ze najnowsze wyniki badań wskazują, że roznegliżowane kampanie reklamowe nie są już takie skuteczne. A na koniec zachęcam Was do materiału o nietypowym podcaście i może nawet odsyłam Was do posłuchania go. “Dwie dupy o dupie” czyli Julia i Ola, które rozmawiają o pracy sexworkerek, specyfice, stresach i doświadczeniach w tych nieco innych niż korpo realiach.

OTRZYMAJ DARMOWEGO E-BOOKA!

Zapisz się na newsletter, aby otrzymać bezpłatnego e-booka dotyczącego organizacji konkursów na Facebooku. Zostawiając swój e-mail, od czasu do czasu otrzymasz od nas marketingowe newsy, ciekawe artykuły i porady dot. komunikacji.