Strategia komunikacji marki

Marka to znaczenie więcej, niż nazwa i logo. To również konkretna wizja i obietnica, która wymaga spełnienia. Strategia komunikacji umożliwia analizę podejmowanych kroków i zbudowanie dialogu z odbiorcą. Po najlepszym marketingu nie widać, że jest marketingiem – nic na siłę, poszczególne działania muszą wynikać z charakteru marki i pasować do oferowanych przez nią produktów. Strategia zakłada także zachowanie spójności na każdym poziomie jej realizacji, do czego przykładamy ogromną wagę. Każde działanie jest po coś, ale też z czegoś wynika. Kolejne kroki podejmowane w ramach strategii komunikacji są jak puzzle, które zazębiają się i tworzą konkretną całość.

Jak to wygląda w praktyce?

Za każdym sukcesem naszych realizacji stoi spójna koncepcja oraz konsekwentnie przeprowadzony plan. Pamiętaj, że ludzie nie kupują tylko produktu – wspólnie zastanowimy się, co może przekonać ich do zakupu. Przeanalizujemy Twoje dotychczasowe działania i konkurencję. Wspólnie odpowiemy na pytanie: kim są Twoi klienci, zastanowimy się nad tym, co wyróżnia Twoją markę i z jakimi wartościami chcesz ją utożsamiać.  Ustalimy realny budżet i podejmiemy kroki, które wzmocnią pozycję marki i zwiększą jej sprzedaż. Opracujemy precyzyjną strategię prowadzenia czy zmiany wizerunku Twojej marki, wprowadzenia oferty na rynek, a także komunikacji w szeroko rozumianych mediach. Precyzyjne ustalimy, jak, po co i w jakiej kolejności powinny być wdrażane poszczególne działania, w jakiej estetyce przygotowywać zdjęcia / wideo, w jakim stylu tworzyć treści, kto może zostać ambasadorem, gdzie powinna pojawić się promocja – rzetelnie opracowana strategia komunikacji stanie się swego rodzaju przewodnikiem dla prowadzenia Twojej marki.

Zobacz nasze realizacje:

OTRZYMAJ DARMOWEGO E-BOOKA!

Zapisz się na newsletter, aby otrzymać bezpłatnego e-booka dotyczącego organizacji konkursów na Facebooku. Zostawiając swój e-mail, od czasu do czasu otrzymasz od nas marketingowe newsy, ciekawe artykuły i porady dot. komunikacji.

Dzięki, ale nie – zamknij okno