10 lat współpracy
22 wydania magazynów
46 wywiadów
41 sesji zdjęciowych
31 eventów
1 blog modowo-lifestylowy
1 nagroda w konkursie branżowym
Custom publishing
Mamy za sobą 9 lat kompleksowej realizacji magazynu „Modna Sfera” wydawanego przez największą na Podbeskidziu galerię handlową. Nasz custom publishing został nagrodzony w konkursie Power of Content Marketing Awards za wyróżniającą się i przemyślaną zawartość pisma oraz oryginalną formułę sesji zdjęciowych. Wyzwaniem jest zamieszczenie na ok. 100 stronach materiałów promujących niemal 200 najemców galerii – popularnych i luksusowych marek oraz punktów usługowych.
Kompleksowość naszej pracy polega na opracowaniu i wdrożeniu koncepcji każdego wydania – od motywu przewodniego, przez projekt graficzny, redakcję wszystkich materiałów, zaproszenie do współpracy gwiazd i influencerów, wykonanie sesji zdjęciowej promującej kolekcje i trendy, po naniesienie wszystkich poprawek, cen, akceptację projektu, druk i udostępnienie wersji online. Każdorazowo przygotowujemy kompozycje z kilkuset zdjęć packshotowych i wizerunkowych różnych marek, robimy wywiady z popularnymi osobami oraz generujemy wersję anglojęzyczną.
Program lojalnościowy
Kompleksowo opracowaliśmy i zrealizowaliśmy rebranding programu lojalnościowego Klubu Galerii Sfera. Na potrzeby tego projektu stworzyliśmy wirtualną postać – twarz programu, która informowała o jego zasadach działania i zachęcała do korzystania z profitów. Awatarem była postać kobiety utożsamianej z hasłem smart shopping, czyli zakupy „z głową”. Przygotowaliśmy także nową stronę WWW i aplikację dla użytkowników programu. Zaprojektowaliśmy materiały promocyjne na różne nośniki reklamowe on-line oraz off-line na terenie galerii i pozyskaliśmy partnerów programu wśród najemców. Zrealizowaliśmy strategię promocji programu na terenie galerii, w mediach społecznościowych, na lokalnych i branżowych portalach.
Blog
Przygotowaliśmy koncept oraz wdrożyliśmy modowo-lifestylowy blog galerii promujący różnorodną ofertę sklepów. Redagowaliśmy wpisy, przygotowywaliśmy grafiki, zapraszaliśmy influencerów do współpracy i organizowaliśmy konkursy z najemcami (przykładowo w jednym z nich do wygrania były m.in. wycieczka z Biurem Podróży ITAKA, samochód na weekend, bony i akcesoria Orsay, Badura, Dalia Lingerie czy Top Secret).
Social Media
Przygotowaliśmy koncepcję i założenie konta na Instagramie galerii wraz z opracowaniem postów na start oraz organizowaliśmy konkursy na IG galerii, do których pozyskiwaliśmy sponsorów. Przygotowywaliśmy także modowe posty sprzedażowe na Facebooka galerii (kompozycje ze zdjęć packshotowych różnych marek).
Eventy
Zorganizowaliśmy kilkadziesiąt różnych pod względem tematycznym eventów, w tym m.in. 12 edycji zakupów ze stylistą – sprzedażowej akcji dla salonów dostępnych w galerii, do których zapraszany był stylista wspierający sprzedaż i jednocześnie weryfikujący działania sprzedażowe w salonie. Mamy za sobą 5 edycji Tradycyjnych Mikołajek z gwiazdą w roli w prowadzącej, połączonych z konkursami dla najmłodszych, akcje halloweenowe połączone z warsztatami i konkursami dla dzieci i młodzieży oraz wydarzenie 10-milionowy Klient Galerii Sfera połączone z konkursem. Przygotowaliśmy także eventy w ramach Festiwalu Neo Fashion Jamboree, m.in. wykład trendwatcherki Marleny Woolford, wystawę rysunku modowego i happening odszycia najdłuższego fraka (25 m) wg projektu Kai Śródki pod hasłem “Endless Creation”, symbolizującego nieograniczoną kreatywność projektantów.
Efekty
Dotarliśmy z propozycjami galerii do szerokiego grona potencjalnych klientów. Przeprowadziliśmy skuteczną promocję bogatej i bardzo zróżnicowanej oferty SFERY uwzględniając wszystkich zainteresowanych najemców. Zasadność z korzystania z obsługiwanych przez nas narzędzi dostrzegały kolejne marki prosząc o uwzględnienie w prowadzonych działaniach. Nasze działania dostrzeżone zostały przez branżę, a zdobyta nagroda w konkursie content marketingowym przyniosła Galerii dodatkowe korzyści wizerunkowe.