6 lat współpracy
8 edycji magazynu
kilkaset artykułów na portalu firmowym
10 sesji wizerunkowych
720 zdjęć packshotowych
220 zdjęć flat lay i still life
38 publikacji w prasie kobiecej
48 współprac influencerskich
76 wywiadów
2 wyjazdowe warsztaty dla kobiet
36 konkursów w social mediach
7 akcji sprzedażowych w salonach marki
1 nagroda w konkursie branżowym
Strategia
Dla Dalii opracowaliśmy strategię komunikacji i zaproponowaliśmy nową jakość w estetyce kampanii wizerunkowych.
Sesje zdjęciowe
Przeprowadziliśmy markę przez kilka sezonów, realizując kampanie wizerunkowe przy współpracy z uznanymi fotografami, m.in. Sebastianem Cwiqiem, Piotrem Domagałą, Aleksandrą Zaborowską czy Adamem Cekierą. Twarzą kilku kolejnych kampanii została zaproponowana przez nas popularna Ola Kowal, znana w social mediach jako @szindy. Zajęliśmy się także produkcją zdjęć lookbookowych i packshotowych, na bieżąco realizujemy również zdjęcia typu flat lay i still life, wykorzystywane głównie do komunikacji w social mediach. Zadbaliśmy także o wizerunek marki od kuchni – zrealizowaliśmy sesję zdjęciową w siedzibie marki, prezentującą pracowników oraz proces produkcji.
Social media
Na podstawie przyjętej przez klienta strategii komunikacji opracowaliśmy koncepcję prowadzenia kanałów w social mediach. Tworzymy autorski content, prezentując ofertę marki w kontekście ciałopozytywności, kobiecości i związanych z nią tematów, a także bieżących wydarzeń. Budowanie społeczności wspieramy także materiałami zza kulis, ukazującymi powstawanie kolekcji, proces produkcji czy osoby, które stoją za sukcesem marki. Wykorzystujemy możliwości interakcji z klientami – organizujemy challenge, konkursy, ankiety, zadajemy pytania i odpowiadamy na wątpliwości. Nasze działania, połączone z prowadzeniem płatnych kampanii reklamowych, stanowią istotne wsparcie sprzedaży w sklepie internetowym oraz kierowaniu ruchu do salonów stacjonarnych zlokalizowanych w całej Polsce.
Public relations
Regularne działania wspierające sprzedaż realizujemy w mediach drukowanych, programach TV oraz na portalach internetowych, w magazynach i na stronach galerii handlowych. Dbamy także o media plan uwzględniający kosztorys, materiał promocyjny (graficzny i merytoryczny) i cel publikacji oraz negocjujemy koszty publikacji – dzięki długotrwałej współpracy z redakcjami uzyskujemy dla naszych klientów bardzo korzystne ceny.
Custom Publishing
Od koncepcji, przez makietę i redakcję materiałów, po skład i nadzór druku – od kilku sezonów czuwamy nad powstawaniem magazynu “#ShapeMeUp”, skierowanego do klientek i partnerów marki Dalia Lingerie. Na 70 stronach prezentujemy kolekcje i informacje dotyczące działalności marki połączone z treściami lifestylowymi, ciekawymi wywiadami czy poradami ekspertów – a wszystko nawiązaniu do oferty Dalii. Magazyn dostępny jest w salonach marki oraz online na portalu shapemeup.pl. W 2017 nasz projekt został wyróżniony w konkursie Power of Content Marketing Awards.
Portal
Równolegle z koncepcją magazynu opracowaliśmy koncepcję prowadzenia i promocji portalu shapemeup.pl, na którym regularnie publikujemy autorskie artykuły, ciekawe wywiady oraz porady, nawiązując do oferty marki i tym samym wspierając sprzedaż i promocję Dalii w sieci. Portal to także doskonałe medium do komunikowania wartości z jakimi utożsamia się marka oraz działań niestandardowych, takich jak udział w pokazach mody czy warsztaty dla laureatek konkursów organizowanych przez markę.
Współprace
W social mediach działamy wspólnie z influencerami – relacje, posty, filmy i konkursy z product placement zwiększają zasięgi, różnicują content i wspierają sprzedaż. Do współpracy zapraszamy także ekspertów – zarówno jako wsparcie merytoryczne w tworzeniu treści publikowanych w magazynie i na portalu shapemeup.pl, jak i w roli prowadzących warsztaty. Współpraca nawiązana z Moniką Jurczyk, czyli Osą Osobistą Stylistką zaowocowała m.in. patronatem Dalii nad książką “Styl bardzo osobisty”.
Dbamy o zasięgi także poprzez angażowanie Dalii do różnych akcji organizowanych przez galerie handlowe oraz poprzez współprace crossowe z innymi markami niebędącymi bezpośrednią konkurencją marki.
Eventy
Wśród eventów, które zorganizowaliśmy dla Dalii, znalazły się m.in. wspierające sprzedaż akcje “zakupy ze stylistką”, które połączyliśmy ze szkoleniem dla personelu. Przygotowaliśmy także kobiece warsztaty dla laureatek konkursów marki, połączone z pobytem w SPA. Nad wydarzeniem czuwaliśmy od momentu stworzenia koncepcji, poprzez przeprowadzenie konkursu oraz pozyskanie partnerów i prelegentów, po zapewnienie odpowiedniego miejsca i atrakcji dla uczestniczek.
Działania niestandardowe
Wspólnie z Dalią zaplanowaliśmy i wprowadziliśmy do sprzedaży linię perfum sygnowanych logo marki. Opracowaliśmy stronę wizualną produktu oraz strategię promocji i materiały graficzne, wśród któych znalazły się zdjęcia packshotowe oraz flat lay i still life. Przy okazji akcji promocyjnych zorganizowaliśmy audyt działań sprzedażowych prowadzonych w salonach stacjonarnych marki oraz opracowaliśmy raport, na podstawie którego wprowadzane są ulepszenia.
Efekty
Najbardziej widocznym efektem naszych działań jest znaczący wzrost sprzedaży w sklepie internetowym. Przeprowadzony audyt oraz akcje sprzedażowe w sklepach stracjonarnych pozwalają osiągać coraz lepsze wyniki. Skuteczne działania content marketingowe pozwoliły na zbudowanie wyrazistej marki, skupionej wokół kobiecych tematów, ciałopozytywności i profilaktyki zdrowotnej oraz na ugruntowanie pozycji marki jako firmy oferującej bieliznę typu plus size oraz dotarcie do klientek kierujących się trendami.