Branding

Skutecznie przeprowadzony branding, czyli kształtowanie świadomości marki, opiera się na przygotowanej strategii, w której jasno określamy, co jest jej celem, do kogo kieruje ofertę i jak definiuje swoich odbiorców. Jakie wyznaje wartości i co jest kluczem do jej rozpoznawalności.

Jak tworzymy branding?

Na bazie zdefiniowanej strategii pracujemy nad nazwą, sloganem i logotypem – to trzy istotne elementy, które w połączeniu z ofertą zaczynają definiować markę na rynku, pojawiać się w jej komunikacji, utrwalać w świadomości klientów, budować skojarzenia i potrzeby.
Kolejnym krokiem jest opracowanie systemu identyfikacji wizualnej, który nawiguje markę, w jaki sposób eksponować logo i hasło w najróżniejszych materiałach i kanałach komunikacji, np.: na wizytówkach, w prezentacjach, na papierze firmowym, w ofertach sprzedażowych, formatach reklam i gadżetach. Kompleksowo przygotowany brand book zawiera także wskazówki i wytyczne do czytelnej komunikacji marki w sieci, czyli m.in. wyglądu strony internetowej, newsletterów oraz mediów społecznościowych.

Zobacz nasze realizacje:

OTRZYMAJ DARMOWEGO E-BOOKA!

Zapisz się na newsletter, aby otrzymać bezpłatnego e-booka dotyczącego organizacji konkursów na Facebooku. Zostawiając swój e-mail, od czasu do czasu otrzymasz od nas marketingowe newsy, ciekawe artykuły i porady dot. komunikacji.

Dzięki, ale nie – zamknij okno